سربازهای متفاوت ارتش فیلیپین برای جنگ های مدرن

به گزارش مجله نایس پاتوق، زومیت نوشت: در دنیای امروز که کارهای روزمره با لپ تاپ و گوشی انجام می شوند، بیش از هر زمان دیگری امکان حملات سایبری به دستگاه های دولتی وجود دارد؛ بر همین اساس فرمانده ارتش فیلیپین، رومئو براونر، اعلام نمود ارتش فیلیپین میخواهد برای جلوگیری از حملات آنلاین، مقر فرماندهی سایبری ایجاد کند.

سربازهای متفاوت ارتش فیلیپین برای جنگ های مدرن

رومئو براونر می گوید برای حفاظت از داده های آنلاین دولتی، قوانین استخدام در ارتش را تعدیل می نماید تا بتواند کارشناس های آنلاین را به خدمت بگیرد. اخیراً چندین سازمان دولتی در فیلیپین، حملات سایبری مختلفی را گزارش نموده اند.

فرمانده ارتش فیلیپین به خبرنگاران گفت: این بار به جای استخدام سربازان پیاده نظام، جنگجویان سایبری را جذب خواهیم کرد که لزوماً نیازی به قدرت بدنی بالا هم ندارند. او در ادامه بیان نمود: ما هر روز با حملات سایبری دست وپنجه نرم می کنیم. این حملات تا به امروز پیروز نبوده اند اما معتقدیم از خارج از کشور صورت می گیرند.

اگرچه براونر نام کشور خارجی را نگفت، به نظر می رسد حملات سایبری اخیر به تنش های بین فیلیپین و چین بر سر قلمرو مربوط می گردد. فیلیپین در امسال آموزش دفاع سایبری را از همواره جدی تر گرفته است و سعی دارد آن را در استراتژی دفاعی خود بگنجاند.

  • واتساپ با توپ پر آمد/ قابلیت های نو و کاربردی/ عکس

  • شکار باورنکردنی تمساح غول پیکر نیل

  • موجودی شگفت انگیز که 2 بار دور کهکشان چرخیده/ پیرتر از درختان و دایناسورها است

  • شاخ و شانه کشیدن یک گوشی تازه وارد برای سامسونگ/ عکس

فرمانده ارتش فیلیپین بعلاوه اعلام نموده است که جلوی ساخت دکل های مخابراتی در اردوگاه های نظامی را می گیرد؛ زیرا بیشتر اردوگاه های نظامی فیلیپین به وسیله تأسیسات غول مخابراتی دولتی چین، یعنی چاینا تلکام، اداره می شوند.

براونر ابراز امیدواری کرد که به زودی با دریافت تجهیزات راداری از ژاپن، بر آب های سرزمینی و منطقه انحصاری مالی کشورش مدیریت بیشتری اعمال کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2263

به "سربازهای متفاوت ارتش فیلیپین برای جنگ های مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سربازهای متفاوت ارتش فیلیپین برای جنگ های مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید