رنو داستر دوست داشتنی دوباره به ایران وارد می گردد، عکس

به گزارش مجله نایس پاتوق، گجت نیوز نوشت: رنو داستر با دو پیشرانه به شکل وارداتی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات داچیا داستر وارداتی - Renault dacia duster آشنا می شویم.

رنو داستر دوست داشتنی دوباره به ایران وارد می گردد، عکس

خبرها حاکی از آن است یکی از شرکت های واردکننده برای واردات خودروهای داچیا از جمله داستر اقدام نموده و به زودی شاهد ورود مدل های اولیه این خودروها به ایران خواهیم بود. به همین دلیل قصد داریم شما را با معینات و امکانات رنو داستر آشنا کنیم.

معینات فنی رنو داستر

داچیا داستر در نسخه تک دیفرانسیل و با دو موتور 1 لیتری و 1.3 لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس اتوماتیک برای ورود به ایران ثبت سفارش شده است. البته به احتمال زیادی در سری های بعدی نسخه دو دیفرانسیل آن نیز به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود.

پیشرانه 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر این خودرو می تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر را به فراوری برساند. موتور 1.3 لیتری توربوشارژ این خودرو نیز می تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر را فراوری کند.

امکانات رفاهی و ایمنی داچیا داستر

در حال حاضر معین نشده این خودرو با چه امکاناتی به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود، اما از امکانات رفاهی و ایمنی مهم داچیا داستر در بازارهای جهانی می توان به ترمزهای ABS و EBD، تریم پارچه ای صندلی ها، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، چراغ های روز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه استارت/ استاپ، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم کروز کنترل، رادار نقطه کور، سامانه کنترل پایداری اشاره نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2253

به "رنو داستر دوست داشتنی دوباره به ایران وارد می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنو داستر دوست داشتنی دوباره به ایران وارد می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید